Πανελλαδικές: Για καλά προετοιμασμένους η Ιστορία, η Φυσική και η Ανάπτυξη Εφαρμογών

Δείτε αναλυτικά τα θέματα - ΟΕΦΕ: Στη Φυσική κάλυπταν μεγάλο μέρος της ύλης και ήταν διαβαθμισμένης δυσκολίας - Εύκολα προσεγγίσιμα στην Ιστορία - Διαβαθισμένης δυσκολίας στην Ανάπτυξη Εφαρμογών. 

Σε τρία μαθήματα με ιδιαίτερο βάρος για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση διαγωνίστηκαν σήμερα οι υποψήφιοι των Γενικών Λυκείων στις Πανελλαδικές.

Συγκεκριμένα οι υποψήφιοι στις Πανελλήνιες 2017 διαγωνίστηκαν σε Ιστορία, Φυσική και Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον.

Δείτε τα θέματα στην Φυσική των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2017 των ημερησίων ΓΕΛ

Δείτε τα θέματα στην Φυσική των εσπερινών ΓΕΛ

Δείτε τα θέματα στην Ιστορία των ημερησίων ΓΕΛ

Δείτε τα θέματα στην Ιστορία των εσπερινών ΓΕΛ

Δείτε τα θέματα στην Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον των ημερησίων ΓΕΛ

Δείτε τα θέματα στην Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον των εσπερινών ΓΕΛ

Σε ό,τι αφορά στην πορεία των βάσεων από τα μέχρι στιγμής στοιχεία εκτιμάται ότι θα είναι πτωτική στις Πολυτεχνικές, Οικονομικές σχολές και στα τμήματα Πληροφορικής λόγω του μεγάλου βαθμού δυσκολίας στα μαθηματικά.

Όπως επισήμανε η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία τα φετινά θέματα για τους υποψήφθιους των θετικών σχολών ήταν δυσκολότερα σε σχέση με πέρσι.

ΟΕΦΕ: Για καλά προετοιμασμένους μαθητές τα θέματα

Τα σχόλια του ΟΕΦΕ για τη Φυσική: «Τα θέματα της Φυσικής Προσανατολισμού ήταν σαφή και επιστημονικά διατυπωμένα. Κάλυπταν μεγάλο μέρος της ύλης και ήταν διαβαθμισμένης δυσκολίας. Ο χρόνος ήταν επαρκής για την ανάπτυξη των θεμάτων και απευθυνόταν σε καλά προετοιμασμένους μαθητές».

Τα σχόλια του ΟΕΦΕ για την Ιστορία: «Τα θέματα της Ιστορίας Προσανατολισμού ήταν διατυπωμένα με σαφήνεια και κάλυπταν το μεγαλύτερο μέρος της διδαχθείσας ύλης. Γενικά για έναν καλά προετοιμασμένο μαθητή τα θέματα ήταν εύκολα προσεγγίσιμα και απαιτούσαν κριτική σκέψη και συνθετική ικανότητα μόνο στη Δεύτερη Ομάδα, δηλαδή στην επεξεργασία των πηγών».

Όσον αφορά στα θέματα για την Ανάπτυξη Εφαρμογών η ΟΕΦΕ σχολιάζει ότι:

«- για το θέμα Α τα υποερωτήματα ήταν κατανοητά χωρίς ύπαρξη παγίδων

- για το θέμα Β, το υποθέμα Β1 ήταν μια άσκηση με κενά χωρίς ιδιαίτερες δυσκολίες και το υποθέμα Β2 ήταν μια άσκηση εύρεσης λογικών-συντακτικών λαθών που δεν είχε παγίδες.

- για το θέμα Γ ήταν έξυπνο καθώς εξέταζε τους μαθητές στην ευκολία διαχείρισης των στοιχείων ενός πίνακα, είχε δύσκολη εκφώνηση που μπορεί να μπερδέψει κάποιους.

- Για το θέμα Δ με τα υποπογράμματα η ΟΕΦΕ κρίνει ότι δεν είχε δύσκολες έννοιες και ήταν καλό για κατανόηση των πλεονεκτημάτων του τμηματικού προγραμματισμού

Γενικά τα θέματα είναι διαβαθισμένης δυσκολίας, ένας μαθητής μέτριας δυναμικότητας μπορούσε να προσεγγίσει το 10-12 αλλά δυσκόλευαν στη συνέχεια με αποτέλεσμα το άριστα να είναι μόνο για μαθητές που έχουν προετοιμαστεί σωστά και έχουν κατανοήσει καλά τις έννοιες του προγραμματισμού.

Πηγή: Protothema.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Top